روزهای من

میخوام همیشه بخندم

روزهای من

میخوام همیشه بخندم

برای عزیز دلم

به تو احساسی دارم که بی نهایت کمشه

هرجا می رم دل من عشق تو دور و برشه

نمیدونی برای تو دلم چه جوری تنگه

وقتی به تو فکر می کنم چقد برام قشنگه

خیلی دوستت دارم من از فکر تو شبا بیدارم

من از زندگی بی تو بیزارم عزیزم خیلی دوستت دارم

خیلی دوستت دارم واسه تو چیزی کم نمیذارم

واسه تو حوشبختی میارم عزیزم خیلی دوستت دارم

گذر زمان با تو حس نمی کنم اصلا

اینو بدون عشقم جز خوبی نمیبینی از من

نمیدونی حالم تو که نیستی خیلی بد میشه

نمیدونی دنیا واسه من چه جوری رد میشه

کاری مردی دنیا واسه من قشنگ و زیبا شه

عاشق تو بودن برام معنی زندگی باشه

غمی نمی مونه برام با تو تا ته دنیا

تا تویی منارم میدونم نمی مونم تنها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد