روزهای من

میخوام همیشه بخندم

روزهای من

میخوام همیشه بخندم

برا زهرای مهربانم

سلام عزیز دلم.سه روز دیگه تولدته پیشاپیش بهت تبریک میگم ایشالله صدوبیست سال زنده باشی.خیلی خیلی دوست دارم. 

دوست محشری هستی. 

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ماه من غصه چرا

ماه من،غصه چرا؟!

                               آسمان را بنگر، که هنوز، بعد صدها شب و روز

                                                                                           مثل آن روز نخ

ماه من،غصه چرا؟!

                               آسمان را بنگر، که هنوز، بعد صدها شب و روز

                                                                                           مثل آن روز نخست

                                        

                                          گرم و آبی و پر از مهر، به ما میخندد!

 

نه شکست و نه گرفت!

                                              بلکه از عاطفه لبریز شد و

                                                                                      نفسی از سر امید کشید 

 

و در آغاز بهار،دشتی از یاس سپید

                                                   زیر پاهامان ریخت،

                                                                           تا بگوید که هنوز،پر امنیت احساس خداست!

 

ماه من، غصه چرا؟!

                                تو مرا داری و من

                                                                هر شب و روز،

                                                                                          آرزویم، همه خوشبختی توست!

 

ماه من،دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن

                                                                            کار آنهایی نیست، که خدا را دارند...

 

ماه من، غم و اندوه، اگر هم روزی، مثل باران بارید

                                            

                                                      یا دل شیشه ای ات،از لب پنجره عشق، زمین خورد و شکست،

 

با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن

                                                              و بگو با دل خود که خدا هست

 

او همانی است که در تارترین لحظه شب، راه نورانی امید نشانم می داد...

          

                                 او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد، همه زندگی ام، غرق شادی باشد...

 

ماه من!

                   غصه اگر هست، بگو تا باشد!

                                                                      معنی خوشبختی،

                                                                                                      بودن اندوه است...!

این همه غصه و غم، این همه شادی و شور

                                                                                    چه بخواهی و چه نه! میوه یک باغند

                                              

همه را با هم و با عشق بچین...

             

     ولی از یاد مبر،

                                                                    پشت هر کوه بلند،سبزه زاری است پر از یاد خدا!

 

و در آن باز کسی می خواند،

                                                     که خدا هست، خدا هست

                                                                                          و چرا ست

                                        

                                          گرم و آبی و پر از مهر، به ما میخندد!

 

نه شکست و نه گرفت!

                                              بلکه از عاطفه لبریز شد و

                                                                                      نفسی از سر امید کشید 

 

و در آغاز بهار،دشتی از یاس سپید

                                                   زیر پاهامان ریخت،

                                                                           تا بگوید که هنوز،پر امنیت احساس خداست!

 

ماه من، غصه چرا؟!

                                تو مرا داری و من

                                                                هر شب و روز،

                                                                                          آرزویم، همه خوشبختی توست!

 

ماه من،دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن

                                                                            کار آنهایی نیست، که خدا را دارند...

 

ماه من، غم و اندوه، اگر هم روزی، مثل باران بارید

                                            

                                                      یا دل شیشه ای ات،از لب پنجره عشق، زمین خورد و شکست،

 

با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن

                                                              و بگو با دل خود که خدا هست

 

او همانی است که در تارترین لحظه شب، راه نورانی امید نشانم می داد...

          

                                 او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد، همه زندگی ام، غرق شادی باشد...

 

ماه من!

                   غصه اگر هست، بگو تا باشد!

                                                                      معنی خوشبختی،

                                                                                                      بودن اندوه است...!

این همه غصه و غم، این همه شادی و شور

                                                                                    چه بخواهی و چه نه! میوه یک باغند

                                              

همه را با هم و با عشق بچین...

             

     ولی از یاد مبر،

                                                                    پشت هر کوه بلند،سبزه زاری است پر از یاد خدا!

 

و در آن باز کسی می خواند،

                                                     که خدا هست، خدا هست

                                                                                          و چرا

آهای فریاد فریاد عزیزم داره میاد

عقربه های ساعت از نیمه شب گذشته اند

توی این ایستگاه متروک من منتظر نشسته ام

آدمای رنگ و وارنگ میان ومیرن

اما هیچکدوم واسه من مث تو نمیشن

بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این ایستگاه آخره

این دل طاقتش تموم شده

منتظرتم

تا وقتی بیای

تقدیم به اونی که دوسش دارم ولی باورم نداره


 

 

عشق یعنی راه رفتن زیر باران

                               عشق یعنی من می روم تو بمان

عشق یعنی آن روز وصال

                             عشق یعنی بوسه ها در طوله سال

عشق یعنی پای معشوق سوختن

                             عشق یعنی چشم را به در دوختن

 عشق یعنی جان می دهم در راه تو

                            عشق یعنی دستانه من دستانه تو

عشق یعنی مریمم دوستت دارم تورو

                            عشق یعنی می برم تا اوج تورو

عشق یعنی حرف من در نیمه شب

                            عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب

عشق یعنی انقباظو انبصاط

                            عشق یعنی درده من درده کتاب

عشق یعنی زندگیم وصله به توست

                                 عشق یعنی قلب من در دست توست

عشق یعنی عشقه من زیبای من

                        عشق یعنی عزیزم دوستت دارم

 

من از قصه زندگی ام نمی ترسم
من از بی تو بودن به یاد تو زیستن و تنها از خاطرات گذشته تغذیه کردن می ترسم.
ای بهار زندگی ام
اکنون که قلبم مالا مال از غم زندگیست
اکنون که باهایم توان راه رفتن ندارد
برگرد
باز هم به من ببخش احساس دوست داشتن جاودانه را
باز هم آغوش گرمت را به سویم بگشا
باز هم شانه هایت را مرحمی برایم قرار بده.
بگزار در آغوشت آرامش را به دست آورم
بدان که قلب من هم شکسته
بدان که روحم از همه دردها خسته شده.
این را بدان که با آمدنت غم برای همیشه من را ترک خواهد کرد.
بس برگرد که من به امید دیدار تو زنده ام