روزهای من

میخوام همیشه بخندم

روزهای من

میخوام همیشه بخندم

حرف های نگفته

نمیتوان در واژه گنجاند 

                  احساس مرا به تو 

                              احساس من به تو 

    نیرومندترین احساسی ست که تاکنون داشته ام 

                با این حال هنگامیکه میخواهم آنرا به تو بگویم 

                                                      یا حتی آنرا برایت بنویسم 

                     واژه ای را نمیابم که حتی بتواند 

                                احساس نزدیک به ژرفای احساس مرا بیان کرد 

                                                 و گرچه نمیتوان 

                                                  جوهر چنین احساس شگفت انگیزی را بیان کرد 

                                                 میتوانم بگویم در کنار تو چه احساسی دارم  

                                                                        آنگاه که در کنار توام 

                                                               گویی موجی هستم در ساحل 

                                                               که توفنده بر ساحل می کوبد  

  آنگاه که در کنار توام 

گویی رنگین کمانی هستم در پس توفان 

که سربلند رنگهایم را نمایان میسازم 

                                                                     آنگاه که در کنار توام 

                                                            گویی غرق در زیبایی ها گشته ام 

                                                             و این تنها بخشی کوچکی است 

از احساس شگفت انگیزی که در کنار تو دارم 

شاید واژه ی عشق را از آن رو ساخته اند 

تا ژرفاو شکوه احساس من 

به تو را بیان کند 

و انگار که این توان را ندارد 

                                 ولی بدان خاطر که عشق کماکان بهترین واژه هاست 

                                                                                   بگذار هزار بار بگویم 

                                                                                بیش از عشق  عاشق تو هستم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد