روزهای من

میخوام همیشه بخندم

روزهای من

میخوام همیشه بخندم

دوست داشتن

می نویسم از تو.از تو ای شادترین  ای تازه ترین نغمه ی عشق 

 

        تو که سر سبزترین منظره ای 

        تو که سرشارترین عاطفه را       نزد تو پیدا کردم 

      و تو که سنگ صبورم بودی              در تمام لحظاتی که خدا 

                          شاهد غصه و اندوهم بود... 

به تو می اندیشم! به تو می بالم  و از تو می گیرم  هرچه انگیزه درونم دارم 

من شباهنگام  آن دم که تو را نزدخودمیبینم  بهترین آرامش  برترین خواهش و احساس 

                                                                  

                                                                                              در دلم می جوشد... 

روزها می گذرند...       عشق ما رو به خدایی شدن است 

رو به برتر شدن از هر حسی           که در این عالم خاکی پیداست 

دوستت می دارم      از همین نقطه ی خاکی تا عرش... 

دوستت می دارم      از زمین تا به خدا! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد